loading...

سئو چیست؟ - seo چیست؟ - بهینه سازی سایت | سئو کاربرتر

تعمیر کولر گازی میدیا در کرج : در این مقاله قصد داریم در رابطه با موضوع تعمیر کولر گازی میدیا در کرج، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این

saeid بازدید : 52 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

تعمیر کولر گازی میدیا در کرج : در این مقاله قصد داریم در رابطه با موضوع تعمیر کولر گازی میدیا در کرج، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در این رابطه هستید، به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اگر کولر گازی میدیا شما دچار مشکلی شده است، ما در سایت کرج بوران در این مقاله، مطالبی را بیان خواهیم کرد که در رابطه با رفع این مشکل بسیار برای شما عزیزان کارآمد و مفید خواهد بود.

نمایندگی کولر گازی میدیا در کرج

در ادامه کد خطاهایی را نام می‌بریم که در صورت مواجهه شدن با آن‌ها، لازم است از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی میدیا در کرج استفاده شود.

لازم است بدانید کولر گازی‌هایی که در نمایندگی کولر گازی میدیا در کرج مورد تأیید است، دارای برچسب فنی کندانسور می‌باشد. بر روی هر برچسب فنی کندانسور، مقدار OLP نوشته شده است. منظور از OLP همان محافظ اورلود می‌باشد و نشان دهنده‌ی بیش‌ترین مقدار آمپر است که دستگاه می‌تواند در برابر آن مقاومت داشته باشد. اورلودها در دو نوع حرارتی و مغناطیسی ساخته می‌شوند و استفاده از آن‌ها بستگی به نوع دستگاه دارد.

زمانی که کمپرسور اورلود به طور معمولی کار می‌کند، در واقع بسیار داغ شده است و لازم است بدانید که در این هنگام نباید به کمپرسور دست بزنید، زیرا ممکن است در اثر داغی زیاد، دستتان دچار سوختگی شود. از دلایل اورلود کولر گازی می‌توان به دلایلی همچون کم شدن ولتاژ ورودی دستگاه، نصب غیر اصولی، کار نکردن صحیح کندانسور به دلیل کثیف بودن آن و سوختن فن کندانسور و از کار افتادن آن اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با این مشکلات لازم است با نمایندگی تعمیر کولر گازی میدیا در کرج تماس گرفته و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

خدمات سرویس کولر گازی میدیا در کرج

یونیت بیرونی (کویل‌های کندانسور) در هوای آزاد نصب شده‌اند. و ممکن است پس از مدتی در اثر وجود گرد و غبار کثیف شوند. این کویل‌ها باید به طور منظم تمیز شوند. انجام این کار باعث می‌شود سرماسازی به درستی کار کند و راندمان کار دستگاه بالا برود.

همان طور که گفتیم، سرویس و تعمیر کولر گازی میدیا در کرج باید در هر شش ماه یک بار انجام شود و چک شود که کولر گازی دارای نشتی گاز می‌باشد یا نه. اگر در سرویس، نشتی گازی وجود داشته باشد، لازم است که در قدم اول نشتی گاز برطرف شود و پس از آن شارژ گاز انجام گردد. با طی کردن این روند، عملیات سرماسازی به درستی انجام می‌گردد.

علاوه بر مشکلاتی که ممکن است در کولرگازی میدیا به وجود آید، لازم است اطلاعاتی در رابطه با انواع کولر گازی میدیا و همچنین انواع خدمات سرویس کولر گازی میدیا در کرج داشته باشید. در بخش‌های بعدی به شرح این موضوعات خواهیم پرداخت.

انواع کولر گازی میدیا را بشناسید

پیش از آن که خدمات نمایندگی کولر گازی میدیا در کرج را توضیح دهیم، لازم است از انواع کولر گازی اطلاعاتی داشته باشید. در این بخش قصد داریم در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کولرهای گازی میدیا در دو نوع معمولی و اینورتر می‌باشد. گاز مبرد کولرهای گازی معمولی R22 می‌باشد و گاز مبرد کولرهای گازی اینورتر نیز R410 است. گاز R410 ترکیب شده از چند نوع گاز CFC می‌باشد و ترکیبات آن در حالت گاز و مایع متفاوت است. در صورتی که تشخیص داده شود، گاز در کولرهای گازی اینورتر کم است، تمام گازی که داخل مبرد است تخلیه شده و به طور کامل سیکل وکیوم شده و پس از آن به طور کامل شارژ انجام می‌شود.

در صورتی که این اقدامات انجام نشود، ممکن است در کوتاه مدت یا طولانی مدت سرمایش کولر گازی کاهش پیدا کند و یا کمپرسور دچار سوختگی شود. بنابراین لازم است همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، هر شش ماه یک بار از خدمات سرویس کولر گازی میدیا در کرج استفاده شود.

همچنین لازم است بدانید که کولر گازی‌های کم مصرف، همان کولر گازی‌های اینورتر می‌باشند. تغییراتی که در کمپرسور ایجاد شده است و بردهای الکترونیکی که گذاشته شده است، سبب شده است در کولرهای گازی، مصرف برق به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

چه خدماتی جهت تعمیر کولر گازی میدیا در کرج ارائه می شود

در این بخش قصد داریم در رابطه با خدماتی که جهت تعمیر کولر گازی میدیا در کرج ارائه می‌شود، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خدماتی که جهت تعمیر کولر گازی میدیا در کرج انجام می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • آمپرگیری کمپرسور
  • تست گاز کولر گازی
  • بازدید کامل لوازم الکترونیکی و الکتریکی کولر گازی
  • سرویس و شستشوی یونیت بیرونی (کندانسور)
  • نظافت کویل‌های اوپراتور (یونیت داخلی) و شستشو فیلتر

برای افزایش طول عمر کولر گازی میدیا، لازم است در صورت نیاز در اسرع وقت از خدمات تعمیر کولر گازی میدیا در کرج استفاده کنید و در کل نیز همان طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، هر شش ماه یک بار جهت سرویس کولر گازی خود اقدام کنید.

همچنین علاوه بر استفاده از خدمات جهت تعمیر کولر گازی میدیا، باید بگوییم که اگر قصد خرید کولر گازی را داشتید، موارد زیر را حتما در نظر بگیرید و پس از آن اقدام به خرید نمایید:

  • در ابتدا، BTU مورد نیازتان باید محاسبه شود.
  • سپس باید کولر گازی با مصرف انرژی کم‌تر همچون +A یا بالاتر انتخاب شود.
  • اطلاعاتی که پیش از خرید کولر گازی نیاز دارید، عبارت است از: وزن، ابعاد، توان سرمایی و گرمایی، صدای کولر هنگام کار کردن و نوع پنل.

نمایندگی کولر گازی میدیا در کرج چه مناطقی را پوشش می دهد

نمایندگی کولر گازی میدیا در کرج و محدوده‌ی کرج در مناطق عظیمیه، مهر شهر، گوهر دشت، هشتگرد، و همچنین مناطق محمد شهر، اندیشه، ماهدشت، شهریار، ملارد، فردیس، نسیم شهر، رباط کریم، صبا شهر، اسلام شهر و مارلیک قرار دارد.

تعمیر کولر گازی میدیا در کرج خدمات بسیار زیادی را برای مصرف‌ کنندگان خود فراهم کرده است. به طور مثال جهت تعمیر انواع کولر گازی میدیا همچون کولرگازی پنجره‌ای ‌گری، دو تیکه گری، چیلر گری و داکت اسپیلت گری خدمات بسیار زیادی وجود دارد که مصرف کنندگان عزیز در صورت نیاز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

در ادامه‌ی این مقاله در رابطه با کولر گازی میدیا و سرویس این کولر، مطالب بیش‌تری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

چرا باید سرویس کولر گازی میدیا هر شش ماه یک بار انجام شود

پیش از آن که خدمات کولرگازی میدیا در شهر کرج را بیان کنیم، لازم است بدانید کولر گازی باید هر شش ماه یک بار سرویس شود. سرویس کولر گازی شامل موارد بسیاری می‌شود که در ادامه مهم‌ترین و اساسی‌ترین آن‌ها را خدمت شما عزیزان بیان می‌کنیم.

جهت جلوگیری از سوختن کمپرسور، لازم است که آمپرگیری کمپرسور انجام شود. با انجام این کار مطمئن خواهیم شد که کمپرسور به درستی کار می‌کند. و در صورت وجود هر گونه مشکلی نیز، می‌تواند جهت تعمیر اقدام کرده و از به وجود آمدن مشکلات بیش‌تر جلوگیری کرد.

از دیگر خدمات سرویس کولر گازی میدیا در کرج، باید به شستشوی فیلترهای یونیت داخلی اشاره کرد. با انجام این کار بین پرتاب باد و کویل‌های اوپراتور، گردش هوا به درستی انجام می‌گردد. و موجب می‌شود که در محل و اتاق کار، هوای مطبوعی جریان داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از کرج بوران تلاش کردیم در رابطه با مشکلاتی که ممکن است در کولر گازی با آن‌ها مواجه شوید، اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانستید که جهت رفع این مشکلات، خدمات بسیار زیادی در نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی میدیا در کرج و شما عزیزان در صورتی که با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوید، لازم است جهت تعمیر کولر گازی خود اقدامات لازم را انجام دهید.

در صورتی که به موقع برای رفع مشکل به وجود آمده اقدام نکنید، ممکن است در ادامه با مشکلات بیش‌تری رو به رو شوید و حتی مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین شوید. بنابراین سعی کنید که هر شش ماه یک بار جهت تعمیر کولر گازی خود اقدام کنید و از به وجود آمدن مشکلاتی که ممکن است هزینه‌های زیادی در پی داشته باشد، جلوگیری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 1,612